Kwaliteitsafspraken

Geachte klant,

U ziet, ik spreek u aan als klant van Anode Energie. Want met ons team willen wij graag dat u voor kwaliteit kiest, gebaseerd op onze bewezen betrouwbaarheid en gebleken klanttevredenheid. Wij hopen dan ook dat u al heeft gekozen voor Anode Energie, of op het punt staat om voor onze service te kiezen. U twijfelt nog om klant te worden van Anode Energie? Dan willen wij u hiermee graag overtuigen. U kunt als klant namelijk verzekerd zijn van onderstaande kwaliteitsafspraken. En van de service die u terugvindt in mijn persoonlijk motto:

‘Onze service is de positieve schakel binnen Anode Energie. Dit kost ons geen energie maar levert de klant wel energie op’.

Met onze kwaliteitsafspraken weet u precies wat u van ons mag verwachten:

  • U ontvangt van ons ieder jaar in dezelfde maand de jaarrekening. Wij mogen u die afrekening maximaal acht weken later toezenden in geval van bijzondere omstandigheden (zoals verhuizing naar een andere regio, of uitblijven van de meetgegevens).
  • Indien uw netwerkbeheerder ons de meetgegevens over uw verbruik niet tijdig verstrekt, geven we uw netwerkbeheerder vier weken om deze alsnog te verstrekken; daarna nemen wij rechtstreeks contact op met uw netbeheerder, zorgen ervoor dat de meetgegevens worden verstrekt en informeren u hierover.
  • U ontvangt van ons binnen acht weken na uw verhuisdatum een tussentijdse afrekening, op voorwaarde dat u veertien dagen voor de sleuteloverdracht uw verhuizing aan ons meldt en binnen vijf dagen na uw sleuteloverdracht de meterstanden doorgeeft.
  • U ontvangt van ons direct bij aanmelding een opgave van de hoogte van uw maandelijkse voorschotbedrag, gebaseerd op uw verwachte jaarverbruik en uw persoonlijke wensen.
  • Bij beëindiging van de leveringsovereenkomst, ontvangt u binnen vijf werkdagen na verwerking (gerekend vanaf ontvangst meetgegevens) door ons van deze beëindiging een eindafrekening.

Mochten wij niet hebben voldaan aan een van de bovengenoemde kwaliteitsafspraken, dan nodig ik u uit om een brief te schrijven naar Anode Energie T.a.v.: Afdeling Klantenservice, Postbus 9034, 3007 AA ROTTERDAM of onze klantenservice te mailen (klantenservice@anode.nl). Ik zal hier dan persoonlijk op reageren, opdat we samen onze organisatie kunnen verbeteren. Mocht ik u dan nog niet tevreden kunnen stellen, dan kunt u onze dienstverlening zonder bijkomende vergoedingen beëindigen.

Ik dank u bij voorbaat voor uw belangstelling voor Anode Energie en verwelkom u als klant.

Eric van Teeffelen

Directeur
Anode Energie