Anode Energie

U wilt uw contract verlengen?

U bent al klant bij Anode Energie voor uw aansluiting thuis, maar binnenkort zijn uw huidige tarieven niet meer geldig? Lees verder...

Nieuw contract afsluiten?

Uw huidige contract loopt binnenkort af? Check dan direct de tarieven die bij Anode Energie voor uw aansluiting van toepassing zijn.
Klik hier

Storingen

Klik op de vragen om een antwoord te verkrijgen.

Mocht uw vraag er niet tussen staan. Verzoeken wij u om even contact met ons op te nemen (Tel: 0180 - 64 44 04), of stuur een mail naar onze klantenservice
(klantenservice@anode.nl).

 

Waar kan ik een storing melden?
Uw netbeheerder behandelt storingen in uw gas- of elektriciteitsvoorziening, waarvan de oorzaak niet gelegen is in uw (eigen) energie-installatie. De netbeheerder is immers verantwoordelijk voor een ononderbroken transport van energie naar uw installatie tot en met de meteraansluiting.
Wilt u een storing melden in het energietransportnet van uw netbeheerder?
Bel dan: 0800 - 9009 (gratis). Dit is het 'Nationaal storingsnummer gas en stroom', het centrale landelijke telefoonnummer voor meldingen van storingen in de gas- en/of elektriciteitsvoorziening. Via het Nationaal Storingsnummer zijn alle netbeheerders in Nederland bereikbaar, dus ook de netbeheerder waarvan u klant bent.
Nationaal storingsnummer
  • meldpunt voor storingen in de gas-
    en stroomlevering tot en met de meter
  • direct contact met uw netbeheerder
  • altijd bellen bij gaslucht
  • gratis nummer
  • dag en nacht bereikbaar
Waar kan ik een stroomstoring of een gaslek melden?
Wanneer u een stroomstoring heeft of een gaslucht ruikt, kunt u dit direct melden via dit telefoonnummer:  Nationaal storingsnummer gas en stroom: 0800-9009 (gratis, 24 uur per dag bereikbaar).
Nationaal storingsnummer
  • meldpunt voor storingen in de gas-
    en stroomlevering tot en met de meter
  • direct contact met uw netbeheerder
  • altijd bellen bij gaslucht
  • gratis nummer
  • dag en nacht bereikbaar