Anode Energie

U wilt uw contract verlengen?

U bent al klant bij Anode Energie voor uw aansluiting thuis, maar binnenkort zijn uw huidige tarieven niet meer geldig? Lees verder...

Nieuw contract afsluiten?

Uw huidige contract loopt binnenkort af? Check dan direct de tarieven die bij Anode Energie voor uw aansluiting van toepassing zijn.
Klik hier

Kwaliteitsafspraken

Geachte klant,

U ziet, ik spreek u aan als klant van Anode Energie. Want met ons team willen wij graag dat u voor kwaliteit kiest, gebaseerd op onze bewezen betrouwbaarheid en gebleken klanttevredenheid. Wij hopen dan ook dat u al heeft gekozen voor Anode Energie, of op het punt staat om voor onze service te kiezen. U twijfelt nog om klant te worden van Anode Energie? Dan willen wij u hiermee graag overtuigen. U kunt als klant namelijk verzekerd zijn van onderstaande kwaliteitsafspraken. En van de service die u terugvindt in mijn persoonlijk motto:

‘Onze service is de positieve schakel binnen Anode Energie. Dit kost ons geen energie maar levert de klant wel energie op’.

Met onze kwaliteitsafspraken weet u precies wat u van ons mag verwachten:

  • U ontvangt van ons ieder jaar in dezelfde maand de jaarrekening. Wij mogen u die afrekening maximaal acht weken later toezenden in geval van bijzondere omstandigheden (zoals verhuizing naar een andere regio, of uitblijven van de meetgegevens).
  • Indien uw netwerkbeheerder ons de meetgegevens over uw verbruik niet tijdig verstrekt, geven we uw netwerkbeheerder vier weken om deze alsnog te verstrekken; daarna nemen wij rechtstreeks contact op met uw netbeheerder, zorgen ervoor dat de meetgegevens worden verstrekt en informeren u hierover.
  • U ontvangt van ons binnen acht weken na uw verhuisdatum een tussentijdse afrekening, op voorwaarde dat u veertien dagen voor de sleuteloverdracht uw verhuizing aan ons meldt en binnen vijf dagen na uw sleuteloverdracht de meterstanden doorgeeft.
  • U ontvangt van ons direct bij aanmelding een opgave van de hoogte van uw maandelijkse voorschotbedrag, gebaseerd op uw verwachte jaarverbruik en uw persoonlijke wensen.
  • Bij beëindiging van de leveringsovereenkomst, ontvangt u binnen vijf werkdagen na verwerking (gerekend vanaf ontvangst meetgegevens) door ons van deze beëindiging een eindafrekening.

Mochten wij niet hebben voldaan aan een van de bovengenoemde kwaliteitsafspraken, dan nodig ik u uit om een brief te schrijven naar Anode Energie T.a.v.: Afdeling Klantenservice, Postbus 9034, 3007 AA ROTTERDAM of onze klantenservice te mailen (klantenservice@anode.nl). Ik zal hier dan persoonlijk op reageren, opdat we samen onze organisatie kunnen verbeteren. Mocht ik u dan nog niet tevreden kunnen stellen, dan kunt u onze dienstverlening zonder bijkomende vergoedingen beëindigen.

Ik dank u bij voorbaat voor uw belangstelling voor Anode Energie en verwelkom u als klant.

Eric van Teeffelen

Directeur
Anode Energie